osnolavd.com :

Ваше харчування і прищів

Є Там зв'язок між вашою дієти і акне?

osnolavd.com

Оновлено 19 грудня 2008

Хвороба osnolavd.com охорони здоров'я та умови утримання розглянуті медичної наглядова рада

Статті на тему:

Протягом багатьох років, загальна віра була дієта не мала абсолютно ніякого впливу на акне. Виявляється, це, можливо, був неправий.

Дослідження завершено до RMIT університету Австралії і Royal Melbourne лікарні відділення дерматології виявили, що проголошується як "міцний зв'язок" між дієтою і прищами розвитку.

Професор Нейл Манн, зі школи RMIT університету прикладних наук, очолював дослідницьку групу яке провів більше двох років, вивчаючи метаболічні зміни в глюкозу і інсулін рівня через дієти, а в результаті змін на шкірі.

Дослідники вважають, вуглеводи з високим глікемічним індексом , які викликають глюкози та інсуліну в крові, щоб колос, можуть впливати на розвиток і тяжкість вугрової висипки. І навпаки, дієта з високим вмістом білків і вуглеводів з низьким глікемічним індексом, здавалося, поліпшити вугри.

Професор Манн, поряд з Робін Сміт, доктор наук і Королівської лікарні Мельбурна, розділений сорок три чоловіки, віком від 15 до 25 років, на дві групи. Одна група отримала продукти з низьким глікемічним індексом , такі як хліб з цілісного зерна і макаронні вироби, бобові , а також продукти з високим вмістом білка. Друга група харчувалася більш "типові" підліткові дієта, що складається з білого хліба, картоплі, а також солодкі напої і легкі закуски.

Результати, дослідники говорять, були вражаючі. Через 12 тижнів у хлопчиків у високим вмістом білка, низьким глікемічним індексом групи показали зниження п'ятдесят відсотків від прищів. Результати, здається, вказують на зв'язок між дієтою і прищами розвитку.

Результати дослідження були представлені на 15-й конгрес Європейської академії дерматології і венерології, і були опубліковані в липні 2007 року питання про Американського журналу клінічного харчування, і в серпні 2007 року питання про журналі Американської академії дерматології.

Доктор Манн, поряд з австралійським коледжу дерматологів, опублікував брошуру «Підлітковий проти вугрів дієта", на основі своїх досліджень.

Що це означає для Вас
Дослідження доктора Манна інтригує, оскільки це є зазіханням давні переконання щодо дієти і акне. Цікаво, як результат, вони носять попередній характер і більше дослідження повинно бути зроблено.

Отже, одна тільки дієта збирається очистити прищі? Напевно, немає. Тим не менш, здорове харчування , безсумнівно, поліпшити загальний стан здоров'я. Замість того, щоб з високим ступенем переробки харчових продуктів, спробуйте включення більш цільні зерна (наприклад, хліб з цілісної пшениці, пшениці пасту, коричневий рис, вівсянка і т.п.) у вашому раціоні, а також великою кількістю свіжих овочів, фруктів, і білок. Обмежте кількість соди, солодких закусок і інших "небажаних продуктів харчування" по мірі можливості. Вам нема чого втрачати, і здорове тіло, щоб отримати. І, можливо, чітке шкіри, теж.

Джерела:

Сміт Р. Манн Н., Braue А., Мякеляйнен Х., Г. Varigos "низьким глікемічним індексом навантаження дієти покращують симптоми у пацієнтів прищів звичайна. Рандомізоване контрольоване дослідження" Американський журнал клінічного харчування (2007); 86: 107-115.

Сміт Р. Манн Н., Braue А., Мякеляйнен Х., Varigos Г. "Вплив високим вмістом білка, низьким глікемічним дієта навантаження в порівнянні зі звичайним, високим глікемічним дієта навантаження на біохімічні параметри, пов'язані з вульгарні вугри: рандомізоване, слідчий-масках, контрольоване дослідження ". Журнал американської академії дерматології (2007); 57 (2): 247-256.


Дослідіть Угри

osnolavd.com :